Thursday, August 25, 2011

ini saya puji!

bismillah...

hari ini hari khamis...esok balik rumah!! yeaa!!
yang aku risau banyak kerja kumpulan untuk assignment kali ni...susah la mau buat kan..target buat minggu ni untuk yang berkumpulan but since banyak aktiviti...proses penangguhan berjalan dengan lancar.

okeh, ni nak habaq ni...kalau kami connect intenet guna jalur lebar sekolah...PORTAL RASMI KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA pasti akan keluar!

dan yakinlah..purata mungkin 2 orang dari 10 guru pelatih yang buka mana2 link dekat website tu...
aku pula...ikut mood..ada mood aku beratkan juga mata untuk tengok2 apa2 maklumat baru dekat situ..kalau teda maka aku hanya akan tandakan X pada jawapan yang betul..

apa yang menarik perhatian aku masa tengok pemberitahuan di situ ialah pengumuman tentang suhu penghawa dingin di bangunan-bangunan kerajaan tidak boleh rendah dari 24 darjah celsius...kagum kan!!


ngam la tu..mula-mula xboleh bawah 24 darjah...
lepas tu xboleh bawah 23 darjah..*sejuk lagi kah tu?
lamaaa lamaaaa kita buat..xpayah pakai penghawa dingin!

tapi tulah..kan aku da bagi tau...berapa orang jak yang sedar tentang ni...
atau mungkin aku yang baru sedar?
hah..apa-apalah...yang penting...dan sangat penting!!!


CINTAILAH BUMI KITA!

No comments: