Tuesday, August 9, 2011

aku ada


ok, ini sesi tayang barang-barang comel...
since benda-benda ni  lebih dari 1...so, aku kira dia banyak lah...hahah maka 2 jak....

benda-benda comel loteh macam aku nih kawan aku yang kasi...
dan aku dengan rasa bangga bersulam senyum-senyum kambing mempersembahkan barang-barang comel yang aku ada...!!






MATAHARI ZOMBIE!!!
ni nadiah yang bagi
katanya..."di tawau xjumpa amplang, tapi aku jumpa ni..."
aku teriak kesukaan!




KEY CHAIN ANGRY BIRDS KUNING!!
ini bibi tomel yang bagi!!
hand made pula ni benda..
so aku bangga.




lagi bikin bangga...
belakang ni ada nama kite taw!!
suke sangat!!











terima kasih sebab sudi layan entry yang bangga diri ndak bertempat ni..
terima kasih guys!!!

p/s: dayang ndak buatkan aku tembikai pun..:'(

4 comments:

Kopinai.ping said...

since ko dpt.. tahniah la!

다(da)양(yang) said...

i bizi, maklumla bisneswomen...hmm.. hahaha..nnt la aku buatkan, felt merah aku abis, skrg ada suda. bru mggu ni dpt tau. i beli on9 jer...

tikatika said...

mmmm :'( lame i tunggu tau dayang..buat la buat la buat la buat la...plissssss

Kira Kekuri said...

eii best!