Tuesday, January 25, 2011

apa aku buatttt??!!!

dengan nama Allah, Tuhanku juga Tuhanmu...(macam kak bebeng)


oh! petang yang indah! matahari ditutupi awan, cuaca agak dingin. dengan berbekalkan kipas berkuasa tinggi, aku kesejukan sejak tengahari tadi...

katukan mesra dari ongkol ongkol penyelenggaraan asrama buat aku dan fatya terkejut beruk.

aku dan fatia.yayyaaa (kalid) membikin kerja yang disakibakikan oleh encik dan puan penyarah...soalan aku di sini...apa aku buat sejak tadi?? dwonload gambar Jean Piaget dan Carl Roger sahaja! tu jak! aiyaaaa!!ni kuaci punya pasal la ni...tangan dan mulutku enggan berhenti mengambil dan mengupas kuaci itu sehingga lumatku kerjakan. uh! kuasamu kuaci...sungguh!
aku sangkakan dadah jak bikin ketagih...kuaci pun!




kerja grup aku dengan si farah pun haram bersentuh! maka mau bentang esok.
kerja encik Mokhtar pun belum siap! maka mau hantar esok.uffo!

hapa-hapa punh kan nye...aku dan yumet tercuyunk (geli bah tulis gini) mau bezugink...kunun mau pegi la ni.. lepas sahaja menunaikan kewajipanku dan kewajipanmu tapi mau tau apa?? kami sikit pun tidak bergerak dari bangku masing-masing...








biji bunga matahari.

No comments: