Monday, July 22, 2013

Saya Gendut dan Mengajar Pendidikan Jasmani

bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum pembaca sekalian.

hari ini 14 Ramadhan 1434Hijrah. 23 Julai 2013.
masuk minggu ke-2 Praktikum saya di Sekolah Kebangsaan Malangang Baru, Tuaran.

dan, ini merupakan pengajaran Pendidikan Jasmani saya yang pertama.
selama ini yo yo ooh jer main-main masa PJ di kampus.
well, aku nda sangka pula mengajar PJ seronok macam belajar PJ juga..tambahan pula, students tahun 2 aku besar macam Ari dan Adip jak..lagi aku suka!
pakai outfit seorang guru PJ yang serba putih lepas tu kotor sikit itu tolak tepi la.
tapak PJ kami dekat sungai kot! mau ja aku berendam dalam sungai tuh. sebab aku dahaga.#aku nda cakap aku mau minum.

well yeah. tu jak kot.

aku pakai macam ni. versi muslimah.


mak, saya tukar opsyen boleh?
oh tidak boleh.

Saturday, June 29, 2013

Kinabalu! Now I See You

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dik...

kenapa dik? sebab kami baru sahaja selesai menguruskan para junior PPISMP yang baru masuk Isnin lepas. terbayang wajah 2009 aku dulu bila tengok dorang. Hehe..macam aku dulu, aku kurus macam dorang dulu.  Jadi, aku harap dorang baca blohog ni? nope la. saja bawa emosi kesanbaenim orang korea bilang. sanbae tu senior. hoobae, junior. booo! kak ija nda tau tu. Forget it.

I'm so glad to see the Kinabalu again after 2 weeks of summer haze (aku sebut macam Adele)..
Aku paling suka Kinabalu. Gunung Kinabalu aku suka.
Cikgu aku pernah tunjuk gambar Gunung Fiji Jepun yang dia snap sendiri masa pegi Jepun Mei lalu.
hati aku cakap, Kinabalu lagi cantik.
Kinabalu yang paling cantik and always be. kenapa? sebab itu saja gunung yang pernah aku nampak in real. hahaha.



2011
RM5 kredit utk Fadthia






stop. and be thankful to the Greatest Allah.
jom beli kobis!